w czy możemy pomóc

Pełna oferta i cennik

 Cennik ważny od 01.10.2025 do 31.08.2026.

01

Terapia logopedyczna/ neurologopedyczna

Terapia logopedyczna ma na celu usprawnienie komunikacji i mowy. Obejmuje pomoc dzieciom od urodzenia w zakresie komunikowania się, mowy, korygowania podstawowych funkcji prymarnych tj. oddychanie, połykanie, jedzenie.

Terapia poprzedzona jest wywiadem, obserwacją oraz przeprowadzeniem specjalistycznych testów. Na tej podstawie logopeda stawia diagnozę i opracowuje program usprawniania. Opieką logopedyczną obejmujemy zarówno dzieci i młodzież niemówiącą, z różnymi złożonymi niepełnosprawnościami, dzieci z niepełnosprawnością intelektualną, dzieci typowo rozwijające się, dzieci z aparatami słuchowymi, implantami ślimakowymi, rurkami tracheotomijnymi. W przypadku dzieci niemówiących wprowadzana jest komunikacja alternatywna lub wspomagająca.

Terapia logopedyczna skierowana jest do dzieci w różnym wieku, z trudnościami w zakresie:

NAZWA CZAS CENA (zł)
DIAGNOZA LOGOPEDYCZNA/NEUROLOGOPEDYCZNA
2 SPOTKANIA+DOKUMENT ( 2 GODZ. )
400
KONSULTACJA LOGOPEDYCZNA
1,5 GODZ.
WYDANIE DOKUMENTU
250
50
TERAPIA LOGOPEDYCZNA
45 MIN.
140
TERAPIA NEUROLOGOPEDYCZNA
45 MIN.
150
DIAGNOZA AAC+ZALECENIA
3 SPOTKANIA+DOKUMENT
600
AAC KOMUNIKACJA ALTERNATYWNA I WSPOMAGAJĄCA / TERAPIA
50 MIN.
150
ELEKTROSTYMULACJA
CENA DLA DZIECI W STAŁEJ TERAPII LOGOPEDYCZNEJ
15
TERAPIA KARMIENIA/KONSULTACJA/DIAGNOZA
2 SPOKTANIA+ZALECENIA
400
TERAPIA KARMIENIA
50 MIN.
150
02

Integracja Sensoryczna (SI)

Integracja sensoryczna - to proces zachodzący w układzie nerwowym. Polega na odpowiednim odbiorze i przekazie bodźców płynących za pośrednictwem zmysłów takich jak: dotyk, węch, smak, zapach, a także przedsionek (wrażenia płynące z ruchu i grawitacji) jak również propriocepcja (wrażenia płynące z mięśni i stawów). Właściwa integracja sensoryczna jest więc podstawą prawidłowego rozwoju, ruchowego, psychicznego i emocjonalnego, dziecka. O nieprawidłowej integracji sensorycznej możemy mówić, gdy zauważymy, że dziecko ma problemy z nauką, ze skupieniem uwagi oraz nadruchliwością. Najczęstsze objawy:
- nadmierny hałas powoduje dezorganizację dnia,
- stanie w rzędzie blisko kolegi jest ogromnym wyzwaniem,
- częste unikanie dotyku np. podczas obcinania paznokci czy czesania włosów, podczas ubierania się,
- zbyt intensywnie poszukuje dotyku
- mocne uściski, częste wpadanie na kolegów na placu,
- wybiórczość pokarmowa
- wybieranie tylko kilku, określonych potraw,
- ciągłe bujanie się i wirowanie- wciąż nie zaspokojona potrzeby ruchu.

Rozpoczęcie terapii następuje po wcześniejszej diagnozie, która wykazała nieprawidłowości. Zajęcia odbywają się raz w tygodniu w wymiarze 50 min i są prowadzone przez wykwalifikowanych specjalistów, którzy ukończyli studia podyplomowe z zakresu Integracji Sensorycznej. Podczas zajęć wykorzystuje się atrakcyjne sprzęty i pomoce dydaktyczne wpływające na poprawę pracy ośrodkowego układu nerwowego, gdyż jest to terapia poprzez zabawę, podczas której podąża się za dzieckiem.

Efekty pracy terapeuty mogą być widoczne już po kilkunastu zajęciach, choć najczęściej trzeba na nie czekać około roku. Terapia przeznaczona jest szczególnie dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym ale również dla niemowląt i dzieci do ok. 12 r.ż.

NAZWA CZAS CENA (zł)
KONSULTACJA
2 SPOTKANIA+DOKUMENT
350
DIAGNOZA
4 SPOTKANIA
700
REDIAGNOZA
2 SPOTKANIA
350
TERAPIA INTEGRACJI SENSORYCZNEJ
50 MIN.
150
DIAGNOZA ODRUCHÓW
2 SPOKTANIA+DOKUMENT
350
TERAPIA ODRUCHÓW
50 MIN.
150
03

Terapia Pedagogiczna

Zajęcia są wskazane dla dzieci, które mają trudności m.in. w nauce czytania i pisania, liczenia, w zapamiętywaniu, z utrzymaniem koncentracji uwagi. Szczególną grupą, do której kierowane są zajęcia terapii pedagogicznej to dzieci dyslektyczne, dzieci z obniżoną sprawnością intelektualną oraz dzieci z zaburzoną lateralizacją. Podczas terapii pedagogicznej prowadzone są zajęcia dostosowane do indywidualnych potrzeb i możliwości dziecka. W ramach zajęć prowadzone są m.in. ćwiczenia:

NAZWA CZAS CENA (zł)
KONSULTACJA
1,5 GODZ.
250
TERAPIA PEDAGOGICZNA
45 MIN.
115
DIAGNOZA GOTOWOŚCI SZKOLNEJ
+ WYSTAWIENIE DOKUMENTU
2 SPOTKANIA+DOKUMENT
400
BADANIE RYZYKA DYSLEKSJI
DOKUMENT W CENIE
250
DIAGNOZA - KORP
2 SPOTKANIA +DOKUMENT
400
TERAPIA RĘKI
45 MIN.
120
NAUKA CZYTANIA
45 MIN.
115
04

Terapia Psychologiczna

Celem terapii psychologicznej jest wspomaganie funkcjonowania jednostki w codziennym życiu, zwiększenie skuteczności działania, wspieranie w osobistym rozwoju. Psycholog zajmuje się także opiniowaniem, diagnozowaniem oraz badaniem psychologicznym.

Podstawą pracy psychologicznej jest zbudowanie przestrzeni na stworzenie dobrej relacji z klientem, jakim może być dziecko czy rodzic. Udzielana jest pomoc w zakresie:
- problemów osobistych ( depresje, lęki, problemy w radzeniu sobie z emocjami, stresem, trudności w relacjach społecznych, nieśmiałość, problemy z akceptacją siebie, zaburzenia odżywiania);
- problemów szkolnych;
- problemów rodzinnych;

Przebieg i długość terapii zależą od Twojej indywidualnej sytuacji. Wsparcie psychiczne dla dzieci i młodzieży ma kluczowe znaczenie, ponieważ pomaga im radzić sobie z emocjami, problemami i trudnościami, z którymi się borykają.
Oto, dlaczego jest to tak istotne:


Oferując wsparcie psychiczne dzieciom i młodzieży, pomagamy im rozwijać się w zdrowych, pewnych siebie i empatycznych dorosłych, którzy przyczynią się do lepszego jutra.

NAZWA CZAS CENA (zł)
KONSULTACJA
1,5 GODZ.
250
TERAPIA PSYCHOLOGICZNA
50 MIN.
160
WYDANIE DOKUMENTU
Dokumenty wydawane są po minimum 2 spotkaniach konsultacyjnych.
80

Zajęcia grupowe

05

Trening umiejętności społecznych

Trening umiejętności społecznych to psychoedukacyjne zajęcia grupowe umożliwiające dzieciom zmniejszyć deficyty i trudności w zakresie kompetencji społecznych oraz pozwalające na skuteczniejsze radzenie sobie w relacjach rówieśniczych. Mogą to być m.in. trudności w inicjowaniu i podtrzymywaniu relacji, niska samoocena, wycofanie społeczne czy brak strategii radzenia sobie w sytuacjach konfliktowych.

Trening umiejętności społecznych daje możliwość przećwiczenia i doświadczania różnych sytuacji w bezpiecznej atmosferze, gdzie bazą jest budowanie relacji, poczucie przynależności oraz rozpoznawanie i wzmacnianie swoich mocnych stron. 
Zajęcia mają na celu wspieranie i rozwijanie umiejętności:
-wyrażania emocji i swoich potrzeb w sposób akceptowalny społecznie,
-przestrzegania zasad i norm społecznych,
-czekania na swoją kolej,
-rozwiązywania konfliktów rozmową poprzez poszukiwanie porozumienia,
-wyrażania swoich preferencji i własnego zdania,
-naprzemienności w zabawie i komunikacji
-konwersowania (zadawanie pytań, proszenie o pomoc, przepraszanie, itp.)
-wzmacniania swojej samooceny

Grupy są kameralne i liczą od 2 do 6 osób. Dzieci dobierane są do grup pod względem wieku i trudności z jakimi się zmagają. Obszary do pracy ustalane są w zależności od potrzeb i możliwości psychofizycznych każdego dziecka oraz dynamiki i procesów jakie zachodzą w danej grupie. 
Do pracy w grupie wykorzystywane są takie metody i formy pracy jak:


Formy pracy:

NAZWA CZAS CENA (zł)
TUS (grupa od 3 osób)
50 MIN.
70
TUS spotkanie w DIADZIE
50 MIN.
75
SPOTKANIE KWALIFIKACYJNE NA TUS
1 GODZ.
150
TUS INDYWIDULANE
50 MIN.
150
06

Smyko-Multisensoryka®

To zajęcia sensoryczne, wspierające rozwój małych dzieci w oparciu o założenia teorii integracji sensorycznej. Jest to autorski program Aleksandry Charęzińskiej.

SMYKO – MULTISENSORYKA ® to zajęcia o charakterze:


Zajęcia skierowane są do WSZYSTKICH dzieci w wieku 6 miesięcy do 3 lat.
W zajęciach mogą uczestniczyć dzieci nie przejawiające żadnych trudności oraz dzieci z grupy ryzyka zaburzeń integracji sensorycznej, czyli:


Podczas zajęć stymulujemy wszystkie zmysły, przede wszystkim skupiając się na 3 podstawowych systemach zmysłowych – dotyku, przedsionka i proriocepcji.

Na zajęciach jest mnóstwo: słuchania i śpiewania, masowania i dotykania różnorodnych faktur, ściskania i zgniatania, malowania i paćkania się, obserwowania i doświadczania, smakowania i wąchania, ruszania się i huśtania/bujania, nieskrępowanego poznawania świata wielozmysłowo. Wszystko po, to żeby jak najlepiej wspierać dzieci oraz edukować rodziców: jak w prosty sposób, poprzez zabawę wspierać rozwój własnego dziecka na co dzień, czerpiąc przy tym dużo radości i satysfakcji ze wspólnej zabawy.

NAZWA CZAS CENA (zł)
SMYKOMULTISENSORYKA
50 MIN.
70
07

Czytaki

CZYTAKI to zajęcia grupowe przygotowujące do czytania lub wspierające dzieci, które naukę czytania już zaczęły.
Dedykowane są dzieciom w wieku 4-7 lat. Celem tych zajęć jest stymulowanie rozwoju poznawczego i ruchowego poprzez wykorzystanie elementów Symultaniczno-sekwencyjnej nauki czytania oraz Metody Dobrego Startu.
Zajęcia odbywają się w dwóch grupach wiekowych: 4-5 lat oraz 6-7 lat.

DLACZEGO WCZESNA NAUKA CZYTANIA?


Wczesna nauka czytania to przede wszystkim połączenie nauki ze świetną zabawą! Bawimy się w małych max. 5-6 osobowych grupach.

NAZWA CZAS CENA (zł)
CZYTAKI
50 MIN.
70

Terapie słuchowe

08

Indywidualna Stymulacja Słuchu dr K. Johansena IAS

Indywidualna Stymulacja Słuchu Johansena polega na słuchaniu specjalnie skomponowanej muzyki w domu pacjenta przez 6 dni w tygodniu, przez 10 minut dziennie. Cały program trwa 6-10 miesięcy.
Diagnoza w Indywidualnej Stymulacji Słuchu Johansena opiera się na badaniu audiometrii tonalnej oraz testach mowy utrudnionej w tym teście dychotycznym - istotnych dla procesu uczenia się aspektów prawidłowego przetwarzania bodźców słuchowych, obserwacji, badaniu lateralizacji, wywiadzie oraz analizie danych dostarczonych przez opiekunów.

Adresatami jej metody są osoby w każdym wieku. Jest dla dzieci z CAPD zaburzeniami przetwarzania słuchowego – są to dzieci, które słuch fizjologiczny mają w normie, ale sprawiają wrażenie, że nie wszystkie dźwięki do nich docierają lub docierają w zmienionej formie.

Jeżeli Twoje dziecko:


TO PRAWDOPODOBNIE TWOJE DZIECKO MA ZABURZENIA PRZETWRZANIA SŁUCHOWEGO.

Efekty treningu słuchowego to między innymi:

NAZWA CZAS CENA (zł)
DIAGNOZA
1,5 GODZ.
W trakcie diagnozy wykonywane jest między innymi badanie słuchu ABR (AUDIOMETRIA TONALNA)
350
BADANIE PRZED KOLEJNĄ PŁYTĄ
45-60 MIN.
250
KOSZT PŁYTY
Całość treningu to około 5 płyt, czas trwania ok 12 m-cy
300
09

Neuroflow ATS® aktywny trening słuchowy

Pierwszy w Polsce interaktywny trening wyższych funkcji słuchowych dla dzieci z zaburzeniami przetwarzania słuchowego (centralnymi zaburzeniami słuchu) oraz dzieci z grupy ryzyka tych zaburzeń od 4 roku życia. Trening Neuroflow prowadzony jest on-line i jest dostępny na platformie internetowej. Dostęp do platformy można uzyskać po przebyciu diagnozy wykonanej przez providera Neuroflow.

Neuroflow jest treningiem usprawniającym procesy komunikowania i uczenia się dziecka.

Jest jednym z nielicznych treningów wyższych funkcji słuchowych opracowanym na podstawie najnowszych osiągnięciach naukowych z tej dziedziny. Program ćwiczeń pozwala na dostosowanie ich tempa oraz stopnia trudności do potrzeb dziecka i możliwości rodziców – trening prowadzony może być w domu pacjenta, pod kontrolą rodzica lub w gabinecie terapeuty. Stopień trudności zadań dostosowywany jest do możliwości dziecka i zmienia się w sposób adaptacyjny, tak, aby zadanie nie było zbyt łatwe, ani zbyt trudne. Trening słuchowy składa się z modułów, które odpowiadają potrzebom każdego z typów klinicznych zaburzeń przetwarzania słuchowego. Program jest dostosowany do kilku poziomów rozwojowych, od wieku przedszkolnego do młodzieży.

Trening przeznaczony jest dla dzieci i młodzieży, u których obserwujemy trudności :

NAZWA CZAS CENA (zł)
DIAGNOZA
1,5 GODZ.
350
TERAPIA
1 ETAP
420 / 470
REDIAGNOZA
1-1,5 GODZ
250
09

Terapia Ręki

Terapia ręki jest terapią skupiającą się na obręczy barkowej i kończynach górnych. W terapii wykorzystuje się ćwiczenia i zabawy mające rozwinąć sprawność ruchową całej kończyny górnej dziecka, sprawność manipulacyjną dłoni, umiejętność chwytu, koordynację pomiędzy dłońmi oraz doskonalenie czynności samoobsługi.

Cele terapii:


Terapia w podejściu całościowym obejmuje ruchomość łopatek i stawów kończyn górnych oraz normalizację napięcia mięśniowego.

Terapia przeznaczona jest dla dzieci:


Trudno określić jednoznacznie, jak długo ma trwać terapia. Zależy to od wielu czynników i u każdego dziecka ten okres będzie inny. Na każdym etapie warto proponować dziecku odpowiednie działania tak, aby wypracować z nim możliwie najlepszą sprawność, co automatycznie przekłada się na jakość jego funkcjonowania.

NAZWA CZAS CENA (zł)
Diagnoza
90 minut
180
Terapia
45 minut
110

Inne

10

Diagnoza zaburzeń ze spektrum autyzmu

W naszym Centrum diagnoza spektrum autyzmu (ASD) obejmuje: wywiad z rodzicami/opiekunami dziecka, analizę dostarczonej dokumentacji, spotkanie z psychologiem/psychoterapeutą, badanie ADOS, omówienie wyników, sporządzenie opinii.

Badanie składa się z 4 spotkań. Na pierwszym spotkaniu przeprowadzany jest wywiad w oparciu o standaryzowane narzędzie diagnostyczne – ADI-R, służące do oceny zaburzeń ze spektrum autyzmu (ASD).

Jest to szczegółowy wywiad z rodzicami lub opiekunami, który obejmuje pytania dotyczące interakcji społecznych, komunikacji oraz ograniczonych i stereotypowych wzorców zachowań. ADI-R jest uznawany za część „złotego standardu” w diagnozie autyzmu.

Kolejne spotkanie to spotkanie z psychoterapeutą, obserwacja swobodnej zabawy dziecka, działań, aktywności, rozmowa.

Następnie wykonywane jest badanie standaryzowane ADOS-2. Narzędzie to jest użyteczne do badania zarówno osób niemówiących, jak i dobrze posługujących się mową, dla osób z bardzo różnym natężeniem cech autyzmu.

Za pomocą ADOS nie możemy badać osób z dodatkowymi niepełnosprawnościami dotyczącymi wzroku, słuchu, motoryki.

Najmłodsze dzieci, które mogą być badane za pomocą ADOS to dzieci od 12 miesiąca życia, które potrafią już chodzić i są w stanie poruszać się samodzielnie po pokoju.

Narzędzie obejmuje zestaw prób prowokujących osobę badaną do określonych zachowań społecznych, co umożliwia obserwowanie jej w trakcie naturalnie przebiegającej interakcji z badającym.

ADOS ma charakter częściowo ustrukturyzowany. Wymaga posługiwania się wystandaryzowanym zestawem pomocy i kierowania się ściśle zdefiniowanymi kryteriami oceny, ale procedurę badania charakteryzuje znaczny stopień elastyczności.

Składa się z pięciu modułów (wersji) przeznaczonych dla badanych różniących się wiekiem i poziomem rozwoju ekspresji językowej.

Podczas ostatniego spotkania omawiane są wyniki diagnozy i przekazywana jest opinia.

NAZWA CZAS CENA (zł)
DIAGNOZA ZABURZEŃ SPEKTRUM AUTYZMU
(ADI-R, ADOS-2)
4 spotkania
1200
DIAGNOZA ASD+ADHD
Na Badanie składa się 4-5 spotkań z psychologiem.
2000
11

Diagnoza ADHD

Diagnoza ADHD składa się z 4 spotkań. Spotkania przeprowadza psycholog oraz psychoterapeuta.

Na pierwszym spotkaniu odbywa się wywiad rozwojowy z rodzicem, podczas którego terapeuta zbiera wszelkie potrzebne dane na temat funkcjonowania dziecka, wypełniając kwestionariusz Conners 3 – wersję dla rodzica.

Conners 3 to narzędzie diagnostyczne w postaci kwestionariusza, służące do diagnozowania ADHD i powiązanych z nim zaburzeń u dzieci i młodzieży w wieku od 6 do 18 lat.

Kwestionariusz mierzy objawy nadpobudliwości, deficytu uwagi, impulsywności, zaburzeń zachowania oraz zaburzeń emocjonalnych, wykorzystując dane od różnych osób (rodziców, nauczycieli, samego dziecka) w celu uzyskania pełnego obrazu funkcjonowania.

Kolejne spotkanie to spotkanie z dzieckiem, podczas którego następuje obserwacja oraz wypełnienie kwestionariusza Conners do samoopisu.

Trzecie spotkanie obejmuje obserwację, dokonaną przez drugiego terapeutę, oraz wypełnienie kwestionariusza DIVA-5.

DIVA-5 to ustrukturyzowany wywiad diagnostyczny, służący do diagnozowania ADHD.

Ostatnie spotkanie to spotkanie z rodzicami, podczas którego omawiana jest diagnoza.

NAZWA CZAS CENA (zł)
DIAGNOZA ADHD
Badanie składa się z 4 spotkań.
1000
DIAGNOZA ASD+ADHD
Na Badanie składa się 4-5 spotkań z psychologiem.
2000
12

Badanie inteligencji IDS

Badanie IDS wykonywane jest dla dzieci w wieku 5–10 lat.

Skale Inteligencji i Rozwoju IDS to narzędzie umożliwiające wszechstronną ocenę zdolności i kompetencji dzieci w tym przedziale wiekowym. To przyjazne dziecku badanie psychologiczne, które można wykorzystywać m.in. do:

oceny poziomu inteligencji
określenia mocnych i słabych stron dziecka
określenia poziomu dojrzałości szkolnej
wskazania dzieci najbardziej zdolnych, o dużych możliwościach intelektualnych

Badanie może być pomocne, gdy chcesz lepiej zrozumieć potrzeby swojego dziecka, wspomóc jego rozwój lub przygotować się do rozmów z nauczycielami czy specjalistami.

Dla kogo? Dla dzieci w wieku 5–10 lat

Jak wygląda? Spotkanie psychologa z dzieckiem, na którym wykorzystywane są różne pomoce diagnostyczne (książeczki, koraliki, klocki, figurki, piłka).

Czas trwania badania: ok. 1,5–2 godziny

Co otrzymujesz? Konsultacja z rodzicem + przeprowadzenie badania i szczegółowy opis wyników.

NAZWA CZAS CENA (zł)
BADANIE INTELIGENCJI I ROZWOJU
2 spotkania
(wywiad z rodzicem, badanie dziecka, omówienie wyników)
500
13

Obserwacja dziecka w placówce

NAZWA CZAS CENA (zł)
OBSERWACJA DZIECKA W PLACÓWCE
1 GODZ.
200

Dokumenty

14

Dokumenty / opinie wydawane na prośbę rodziców / opiekunów

NAZWA CENA (zł)
WYDANIE DOKUMENTU
80

Zniżki:

NAZWA OPIS ZNIŻKA
RODZEŃSTWO
Każdy z rodzeństwa ma zniżkę
5zł
PAKIET 10 ZAJĘĆ
Obowiązuje opłata za 10 zajęć z góry
5zł

*Zniżki nie obowiązują na zajęcia grupowe, konsultacje oraz diagnozy

11

Ocena rozwoju psychoruchowego KORP

Test KORP czyli Karty Oceny Rozwoju Psychoruchowego

Test służy do oceny rozwoju psychoruchowego dziecka w wieku od 1 miesiąca życia do ukończenia 9 roku życia. Pozwala ustalić czy dziecko rozwija się harmonijnie oraz zgodnie z oczekiwaniami rozwojowymi w określonym przedziale wiekowym.
Każda diagnoza dziecka zaczyna się od szczegółowego wywiadu z rodzicem.

Test bada następujące umiejętności dziecka


Diagnoza jest zakończona określeniem profilu umiejętności dziecka, z którego wynika, jakie sfery rozwoju są prawidłowo rozwinięte, a które opóźnione lub przyśpieszone.

To pozwala szybko skierować dziecko na specjalistyczne badania i podjąć właściwe oddziaływania terapeutyczne.

NAZWA CZAS CENA (zł)
Test KORP
2 spotkania
350
12

Doradztwo zawodowe

to porady i konsultacje indywidualne, mające na celu:

NAZWA CZAS CENA (zł)
Doradztwo zawodowe
90 minut
180
13

Diagnoza przyczyn niepowodzeń szkolnych dzieci w wieku 6-16 lat

Diagnoza trudności w uczeniu się skierowana jest do dzieci w wieku szkolnym, u których rodzice, opiekunowie lub nauczyciele obserwują nieprawidłowości związane z umiejętnością czytania, pisania i liczenia takimi jak:


Podczas diagnozy, dziecko wykonuje zadania, które pozwalają na ocenę czy ww. trudności mają podłoże dysleksji rozwojowej.
Narzędziem używanym do diagnozy trudności w uczeniu się jest Bateria Metod Diagnozy Przyczyn Niepowodzeń Szkolnych.

NAZWA CZAS CENA (zł)
Diagnoza niepowodzeń szkolnych
2 spotkania
240

Więcej niż tylko radosne miejsce

Scroll to Top