nasz program

Zaprojektowany dla przynoszenia najlepszych efektów

Odtwórz wideo
Dlaczego my?

Przekonaj się dlaczego to nam warto powierzyć zaufanie

Kompleksowe podejście

Podejście terapii obejmuje holistyczny nurt opieki, uwzględniający aspekty fizyczne, emocjonalne, społeczne i psychologiczne pacjenta w procesie terapii.

Terapeuci z pasją

Pasja do pomagania, empatia i zaangażowanie w proces terapeutyczny dla dobra swoich pacjentów.

Wiara w proces

Przekonanie o potencjale zmiany i rozwoju pacjenta poprzez systematyczne i konsekwentne działania terapeutyczne.

w czy możemy pomóc

Oferta

01

Logopedia, Neurologopedia

Logopedia poprawia komunikację poprzez terapię zaburzeń mowy, języka i głosu. Neurologopedia wykorzystuje wiedzę neurologiczną, wspierając terapię komunikacyjną po uszkodzeniach neurologicznych...

02

Integracja Sensoryczna

Terapia sensoryczna kieruje się stymulacją zmysłów, poprawiając regulację sensoryczną. Jej efektem jest usprawnienie organizacji sensorycznej, wpływając pozytywnie na codzienne funkcjonowanie...

03

Terapia Pedagogiczna

Terapia pedagogiczna angażuje metodologie naukowe, dostosowując nauczanie do indywidualnych potrzeb ucznia. Jej efektem jest ułatwienie przyswajania wiedzy oraz rozwój umiejętności edukacyjnych...

04

Terapia Psychologiczna

Terapia psychologiczna pomaga w radzeniu sobie z problemami emocjonalnymi. Jej efektem jest poprawa samopoczucia i umiejętności rozwiązywania trudności życiowych...


05

Trening umiejętności społecznych

Trening umiejętności społecznych to proces nauki skutecznych zachowań w interakcjach międzyludzkich. Efektem jest poprawa relacji społecznych i komfortu w kontaktach z innymi ludźmi...


06

Smyko-Multisensoryka®

Terapia multisensoryczna wykorzystuje różne bodźce sensoryczne do wspierania rozwoju umiejętności i integracji sensorycznej. Jej efektem jest poprawa regulacji sensorycznej i zdolności przetwarzania bodźców, co może wspomagać funkcjonowanie jednostki w codziennym życiu...

07

Indywidualna Stymulacja Słuchu dr K. Johansena IAS

Polega na terapii słuchowej, której celem jest poprawa percepcji dźwięków i funkcji słuchowych poprzez indywidualnie dostosowane ćwiczenia słuchowe. Efektem może być zwiększenie komfortu słuchowego i poprawa zdolności koncentracji.

08

Neuroflow ATS® aktywny trening słuchowy

To aktywny trening słuchowy, który angażuje różne technologie i ćwiczenia dźwiękowe w celu poprawy przetwarzania słuchowego. Skutkiem może być zwiększenie zdolności percepcji dźwięków i komfortu słuchowego.

09

Terapia Ręki

Obejmuje terapię wykorzystującą ruchy i ćwiczenia związane z pracą rąk, mające na celu rozwój i poprawę funkcji manualnych. Efektem może być wzrost sprawności rąk i poprawa koordynacji ruchowej.


10

Diagnoza zaburzeń ze spektrum autyzmu ADOS-2

Jest to standardowe narzędzie diagnozowania zaburzeń ze spektrum autyzmu, które pomaga w identyfikacji cech autystycznych i ustaleniu diagnozy. Efektem może być lepsze zrozumienie potrzeb i specyfiki jednostki.

11

Ocena rozwoju psychoruchowego KORP

Ocenia rozwój psychoruchowy dziecka, pomagając zidentyfikować obszary rozwoju, w których można zaproponować wsparcie terapeutyczne. Efektem może być lepsze dopasowanie terapii do potrzeb rozwojowych.

12

Doradztwo zawodowe

Oferuje wsparcie i porady dotyczące wyboru ścieżki zawodowej, pomagając lepiej zrozumieć własne predyspozycje i możliwości zawodowe. Efektem jest lepsze planowanie kariery i wyboru ścieżki zawodowej.

13

Diagnoza przyczyn niepowodzeń szkolnych dzieci w wieku 6-16 lat

Pomaga zidentyfikować przyczyny trudności szkolnych, co może prowadzić do lepszego zrozumienia potrzeb edukacyjnych ucznia i dostosowania metod nauczania. Skutkiem może być poprawa wyników szkolnych i lepsze wsparcie edukacyjne.

Poznaj nasze metody

Metody

Elektrostymulacja

Stosowanie elektrycznych impulsów do stymulacji mięśni lub tkanek, wykorzystywane w celu poprawy funkcji mięśniowych.

Metoda Butejki

Terapeutyczna technika oddychania, która skupia się na powolnym oddychaniu przez nos w celu redukcji objawów związanych z problemami oddechowymi.

Masaż Shantala

Technologia stymulacji słuchowej, używana do poprawy funkcji słuchowych, koncentracji i wyrażania się.

MFS: Multifunction System

Wykorzystuje ruchy i ćwiczenia w celu poprawy funkcji układu mięśniowego i koordynacji ruchowej.

Gopex

Terapia oparta na ćwiczeniach i metodach pracy z pacjentem, mająca na celu poprawę rozwoju ruchowego i motorycznego.

Forbrain

Technologia stymulacji słuchowej, używana do poprawy funkcji słuchowych, koncentracji i wyrażania się.

Psychoterapia pozytywna i transkulturowa (PPT)

Jest podejściem humanistyczno-psychodynamicznym opracowanym przez prof. Nossrata Peseschkiana w Niemczech w 1968 roku i rozwijanym w kolejnych dekadach minionego i obecnego wieku.

Metoda strukturalna

Metoda Strukturalna przeznaczona jest do nauki czytania i pisania dzieci ze specjalnymi oraz specyficznymi trudnościami w nauce oraz dzieci młodszych zainteresowanych nauką czytania.

Werbogesty

WERBOGESTY jest autorską nazwą metody prezentowanej przez Agatę Gładowicz-Bojarską i określa tylko taki zbiór gestów, wspomagających mowę.

Pozytywna dyscyplina

Pozytywna Dyscyplina dostarcza rodzicom gotowych narzędzi i technik do pracy nad sobą i do pracy z dzieckiem.

CBT

CBT W standardowym ujęciu psychoterapia poznawczo-behawioralna próbuje zidentyfikować negatywny schemat myślowy.

Nurt systemowy

Nurt systemowy, bliski terapii rodzin, kładzie nacisk na spójność i wielostronny, wzajemny wpływ wszystkich jego elementów.

Integracja odruchów pierwotnych - Program szkolny

Program terapeutyczny opiera się na powtarzaniu naturalnych, prawidłowych wzorców ruchowych, jakie wykonuje dziecko w pierwszym roku życia.

Metoda Bilateralna

Terapia, która wykorzystuje bodźce dźwiękowe, wzrokowe lub ruchowe, angażując obie strony ciała w celu koordynacji i integracji bodźców.

Terapia NeuroTaktylna

Wykorzystuje dotyk i ucisk, mając na celu regulację i integrację bodźców, poprawę koordynacji ruchowej i komfortu sensorycznego.

AAC komunikacja alternatywna i wspomagająca

Techniki i narzędzia wspierające komunikację osób z trudnościami werbalnymi, umożliwiające komunikację za pomocą symboli, obrazów, gestów itp.

Metoda ruchu rozwijającego Weroniki Sherbone

Ruch Rozwijający Weroniki Sherborne to metoda wykorzystująca ruch i dotyk do wspomagania rozwoju psychoruchowego dziecka i nawiązywania z nim bliskiej relacji.

Integracja odruchów ustno-twarzowych MNRI®

Terapia, która koncentruje się na integracji odruchów twarzowych i ustnych dla poprawy funkcji mowy i rozwoju motoryki.

Kinesiotaping Logopedyczny

Wykorzystanie specjalnych taśm na ciele, wspierających pracę mięśni odpowiedzialnych za mowę, głos i połykanie.

Metoda Positum MGS

MGS Positum bazuje na połączeniu dwóch modalności – Movement, Games & Sport oraz Transkulturowej Psychoterapii Pozytywnej.

Metoda symultaniczno-sekwencyjna

Symultaniczno-Sekwencyjna Nauka Czytania® to metoda czytania sylabami i jeden z elementów terapeutycznych Metody Krakowskiej®.

Metoda Eline Snel

Metoda Eline Snel dotyczy treningu uwagi – zwanego też uważnością. To cykl ośmiu lub dziesięciu cotygodniowych, godzinnych spotkań, podczas których dzieci uczą się stabilizowania swoich emocji, skupiania uwagi oraz przenoszenia jej aktywnie i spokojnie.

Gesty Gora

Gora to metoda wspierająca terapię logopedyczną dzieci z:  zaburzoną kinestezją artykulacyjną  (problemy z czuciem ułożenia narządów

ACT

Terapia akceptacji i zaangażowania (ACT) pomaga uświadomić sobie trudne uczucia i myśli oraz pogodzić się z nimi.

Uważność w edukacji

Program dla dzieci „Uważność w edukacji. Kosmo i Kajo” oparty jest na metaforze kosmosu, symbolizującego świat ludzkich przeżyć wewnętrznych, pełen myśli i emocji.

Więcej niż tylko radosne miejsce

Scroll to Top